idsport.si

   » Prva stran Prijavite se  |  Moji podatki  |  Moja košarica  |  Blagajna   
Izberite oddelek
Kolesa/Okvirji->
Gonilni del->
Gume/Zračnice->
Krmilni del->
Ostala oprema->
Pesta/Obroči/Seti->
Prestave->
Sedeži/Opore->
Vilice->
Zavore->
Poiščite artikel
Iskane besede:
Omejite iskanje:


Anketa
Ali bi kupili kolo prek spleta?
Da
Ne
Ne vem
[ Rezultati | Druge ankete ]
Glasov: 39
Povezave
 Novi artikli
 Artikli v akciji!
 Ne zamudite!

 Naročanje in dostava
 Varnost podatkov
 Pogoji poslovanja

 Kdo smo?
 Kje se nahajamo?
 Pišite nam!

Varnost nakupovanja in vaših podatkov

 

Spletna trgovina IDSPORT.SI vam na prvem mestu omogoča varno nakupovanje. To pomeni, da naredimo vse potrebno, da onemogočimo komerkoli nepooblaščeno prestrezanje podatkov, ki jih kupec posreduje izključno in neposredno trgovcu, torej nam.

Podatke o kupcih se obvezujemo hraniti zgolj toliko časa, kot jih potrebujemo za lastne potrebe. Po preteku tega roka bodo podatki o kupcu trajno izbrisani.

Na izrecno željo našega kupca lahko njegove podatke pobrišemo tudi prej.

Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji v našo spletno trgovino, so namenjeni zgolj in samo poslovanju spletne trgovine IDSPORT.SI in se v nobenem primeru ne bodo uporabili v druge namene oz. ne bodo posredovani tretji osebi.

Piškotki (cookies)

V spletni trgovini IDSPORT.SI uporabljamo mehanizem piškotkov (cookies) samo in izključno za hranjenje začasnih podatkov - in predvsem brez vaših osebnih podatkov, ki so hranjeni izključno na našem varovanem strežniku. Če se torej po vsaki prijavi tudi odjavite iz naše spletne trgovine, lahko mirno nakupujete s katerega koli računalnika (tudi službenega) in tega ne bo opazil nihče. Če nas obiščete zgolj kot gost (brez prijave) je za brisanje pomembnih sledi dovolj že to, da zaprete okno z našo spletno trgovino.

Več o piškotkih (cookies) si lahko preberete v prispevku Zveze potrošnikov Slovenije (spodaj).

Vsi vaši osebni podatki (naslovi, naročila, trenutna vsebina nakupovalne košarice, ...) so varno shranjeni na našem strežniku, kjer niso na voljo oziroma kako drugače dosegljivi nikomur drugemu. Dosegljivi so samo vam ob vpisu pravilnega uporabniškega imena in gesla, zato predlagamo, da te podatke varno shranite!

Če ste se odločili, da iz kakršnih koli razlogov ne želite uporabljati piškotkov in ste torej to opcijo v vašem brskalniku izklopili, lahko vseeno nakupujete v naši spletni trgovini, vendar se vam lahko občasno pripeti kakšna manjša motnja ob obisku naše spletne trgovine.


Želimo vam prijetno nakupovanje!


Kolektiv spletne trgovine www.idsport.si



NAKUPI PREK INTERNETA – DA, VENDAR PREVIDNO!
Vir: Zveza potrošnikov Slovenije

Potrošniki nas precej sprašujejo o nakupih prek interneta. Je varno? Kaj pa zlorabe? Kaj lahko sami storimo za večjo varnost? Na nekatera vprašanja smo v naši reviji VIP že odgovorili: DDV, carina, varovanje pravic potrošnikov pri kupovanju prek interneta... Tokrat smo pripravili nekaj nasvetov za tiste, ki imate pomisleke, ali je tako nakupovanje zanesljivo.

http://energy-beautybar.com/bg/
Съвети!
http://energy-beautybar.com/bg/
Kupovanje prek interneta ima nedvomno številne prednosti. Izbira je postala praktično neomejena, pa tudi vsi tisti, ki zaradi različnih vzrokov (bolezen, invalidnost, specifični delovni čas,...) težje nakupujejo v »klasičnih« trgovinah, lahko zdaj nemoteno izbirajo in kupujejo. Tudi potrošniške organizacije so sicer enotnega mnenja, da prinašajo spletne trgovine veliko koristnega, vendar pa potrošnikom svetujejo tudi nekaj previdnosti. Potrošniki se lahko pri kupovanju prek interneta zavarujejo pred morebitnimi težavami s trgovci, če upoštevajo nekatera osnovna pravila. Prav gotovo je najpomembnejše, da se potencialni kupec pred nakupom prepriča, s kako zanesljivim spletnim trgovcem ima opravka. Težko, nemogoče? Nikakor ne. Soliden trgovec ne skopari z informacijami, na spletni strani ponudi potencialnim kupcem jasne in dostopne podatke o svoji ponudbi in poslovanju.

Katere informacije lahko pričakujemo na spletni strani solidnega trgovca?

Podatki o trgovcu

Naslov spletne strani velikokrat ni enak imenu trgovca, zato morajo biti jasno zapisano polno ime (firma) in sedež trgovca (geografski naslov), številka telefona in elektronski naslov. Dobro je, če je na spletni strani tudi podatek o tem, kje je podjetje registrirano, tako da lahko kupci sami preverijo legitimnost prodajalca.

Informacija, v katere države pošiljajo blago

Na spletni strani mora biti jasno označeno, v katere države trgovec pošlje naročeno blago. Zaželeno je, da so informacije o tem že na prvi strani, saj tako potrošnik takoj ve, če je ta spletna trgovina sploh primerna zanj.

Jasno označena cena

Potrošnik mora biti seznanjen s ceno izdelka in z vsemi drugimi stroški (poštnina, pakiranje, morebitni drugi stroški), še preden dejansko potrdi nakup.

Pogoji in roki

Informacije o pogojih in rokih so med najpomembnejšimi. Potrošnik mora biti seznanjen:
1. kako je z odpovedjo že naročenega izdelka,
2. kakšen je rok, v katerem se lahko premisli,
3. kakšen je način plačila,
4. kakšen je rok za dostavo kupljenega izdelka.

Strani spletne trgovine morajo biti oblikovane tako, da je potrošnik seznanjen s temi pomembnimi informacijami, še preden opravi nakup. Če so opisani pogoji in roki navedeni, je to pravzaprav kar zanesljiv znak, da spletni trgovec obravnava kupca kot enakopravnega partnerja in mu ne želi prikriti tistih podatkov, ki pravno obvezujejo tako njega kot potrošnika. Potrošniku mora biti omogočeno, da si pogoje in roke natisne in shrani.

Podatek o tem, katera zakonodaja je veljavna v primeru spora

Potrošniške organizacije po svetu se zavzemajo, da bi se morebitni spori med spletnim trgovcem in kupcem reševali po določilih zakonodaje iz države kupca. Takšno pravilo je zaenkrat v veljavi le v državah EU. Drugje pa se trgovci večinoma sklicujejo na zakonodajo države v kateri imajo sedež.

Jasen postopek naročila

Spletne strani morajo biti oblikovane tako, da potrošnik izbrano blago kupi v treh korakih: izrazi željo, da bi kupil določeno blago ("položi ga v košarico"), ima možnost, da svoje naročilo prekliče ali potrdi in končno, ko potrdi, da bo nakup opravil, sporoči prodajalcu še svoje podatke. Pred tem zadnjim korakom mu morajo biti dostopni vsi pogoji in roki nakupa. Po opravljenem nakupu mora trgovec kupcu potrditi, da je njegovo naročilo prejel.

Zasebnost

To je ena od pomembnejših zahtev pri spletnem nakupovanju. Trgovec ne sme zahtevati od kupca več podatkov, kot je nujno potrebno, pri tem pa mora biti kupec obveščen, za kaj trgovec potrebuje njegove podatke in kako jih bo uporabil. Zakaj bi torej bila osebna telefonska številka obvezen podatek? Soliden spletni trgovec vpraša potrošnika ali želi sprejemati komercialno e-pošto. Potrošnik mora biti tudi zavarovan pred tem, da bi prodajalec odstopil njegove podatke tretji osebi brez njegove vednosti oz. ne da bi to dovolil.

Varnost

Potrošnik mora biti seznanjen, kako je z varnostjo posredovanja podatkov pri nakupih. Informacije morajo biti jasne in lahko razumljive.

»Cookies« – piškotki

Piškotek je informacija ali poseben (enkraten) identifikator v računalniku, ki ga spletni prodajalec pošlje kupcu in omogoča spletni strani, da si zapomni informacije o kupčevih prejšnjih naročilih. Lahko je uporabljen tudi za to, da kupcu pri ponovnem nakupu ni treba znova posredovati njegovih osebnih podatkov ali vpisovati gesla. Nekateri ga uporabljajo tudi za to, da sledijo kupcu po različnih spletnih straneh in na ta način pridobivajo informacije o tem, kaj kupca zanima in tako lažje usmerjeno oglašujejo. Nekateri takšnega ravnanja ne marajo, drugi ga imajo radi, ker na ta način prihranijo čas. Vsekakor pa mora biti potrošnik obveščen, kakšna je poslovna politika podjetja v takšnem primeru. Potrošnik mora imeti možnost, da spletna trgovina piškotkov ne uporabi, obveščen pa mora biti tudi o tem, kako ravna podjetje v primeru, če kupec noče, da bi uporabili piškotke.

Vračilo blaga

www.radicaliliberi.net
Consigli!
http://www.radicaliliberi.net/
Potrošniki morajo imeti pravico do vračila blaga v določenem časovnem roku. V Sloveniji velja formula 15+15. To pomeni, da lahko potrošnik pri nakupu izven trgovine (na daljavo, od vrat do vrat, prek kataloga in interneta) v 15-ih dneh po prejemu blaga od pogodbe brez obveznosti odstopi. V naslednjih 15-ih dneh pa mora trgovcu nepoškodovano blago vrniti. To pravico imate v vsakem primeru, tudi če spletni trgovec navaja, da kupljenega blaga ne menja in ne vrača denarja. Pri tem opozarjamo na pravilo, ki velja v EU namreč, da trgovec ni dolžan sprejeti CD-ja, DVD-ja avdio in video kasete in računalniškega software-a, če ni več v originalni embalaži. Spletne strani morajo vsebovati informacijo o roku, v katerem mora potrošnik blago vrniti, o tem, na kakšen način lahko to stori in ali je možno blago brezplačno poslati prodajalcu.

Pritožbe

Zapisani morajo biti podatki o tem, kako in komu se lahko kupec pritoži. Prodajalec ga mora opozoriti tudi na to, kaj lahko potrošnik še stori, če reklamacija ni ugodno rešena.

Informacije o naročilu

Kupec mora biti seznanjen z vsemi fazami naročila. Vedeti mora, ali je blago na zalogi. Če ga ni, mora biti obveščen, kdaj bo ponovno na voljo. Soliden trgovec naročilo potrdi in obvesti kupca o tem, kdaj mu je poslal blago.

Dostava

Potrošnik mora že ob naročilu vedeti, kdaj lahko pričakuje naročeno blago. Prav je, da podjetje obvesti kupca, kdaj je bilo blago odposlano. Tako si lahko potrošnik sam izračuna, kdaj bo blago pri njem doma. Seznanjen mora biti z morebitnimi težavami pri dostavi. Prodajalec ne bi smel potrošniku zaračunati naročenega blaga prej, preden ga odpošlje.

Vračilo blaga in denarja

Spletni trgovec mora denar vrniti kupcu takoj. V primeru, da tega ne stori, pa mora za vsakih 30 dni vrniti še desetino kupnine. Dobro je, če so na spletni strani jasno označeni stroški, ki jih poravna kupec, če blago vrne. Ko podjetje vrača denar, mora potrošnika obvestiti, kdaj bo denar na potrošnikovem računu in kaj lahko stori, če svojega denarja ni dobil. Pred nakupom so torej rubrike »pogosta vprašanja in odgovori«, »pomoč«,… obvezno branje.

Vir: Zveza potrošnikov Slovenije
Ne zamudite!

Spletna ponudba velja od 01.01.2005 do 31.12.2005 oziroma do preklica.
Pridržujemo si pravico do spremembe prodajnega programa in cen.

Naročanje in dostava | Varno nakupovanje | Pogoji poslovanja | Kdo smo? | Pišite nam!

©2005 idsport d.o.o.
Pravice so pridržane.